۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

برپایی نمایشگاه‌های معنوی حال و هوای خاصی برای مردم به ارمغان می‌آورد

برپایی نمایشگاه‌های معنوی حال و هوای خاصی برای مردم به ارمغان می‌آورد
عنایت‌الله بخشی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ قرآن کریم، حال وهوای خاصی برای مردم به ارمغان می‌آورد و به‌نحوی روح انسان‌ها را صیقل می‌دهد.
عنایت‌الله بخشی؛ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با حضور در بخش «هنرمندان پیشکسوت» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ستاد خبری نمایشگاه گفت: ضمن قدردانی از برپاکنندگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن که زحمات زیادی را کشیدند، تا همین جایی که ما حضور پیدا کردیم، بسیار بهره‌مند شدیم.
 
وی ادامه داد: همه نمایشگاه را نتوانستم بازدید کنم اما تا آنجایی که پاهایم اجازه داد، فعالیت‌های قرآنی را مشاهده کردم.خرسندیم که غرفه هنرمندان پیشکسوت امسال برای اولین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی قرآن برپا شده است و من به‌عنوان یک عضو این موسسه در نمایشگاه حضور پیدا کردم.
 
این هنرمند پیشکسوت بیان کرد: امیدوارم از این‌دست نمایشگاه‌ها با محتواهای قرآنی و مفاهیم دینی در کشور ما بیشتر برگزار شود.
 
عنایت‌الله بخشی افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها حال وهوای خاصی برای مردم به ارمغان می‌آورد و به‌نحوی روح انسانها را صیقل می‌دهد. انشاءالله هرسال بهتر از سال قبل برگزار شود.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۱,۷۸۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر