۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

«ایمانور»؛ یک پلتفرم بومی و دانش‌بنیان

«ایمانور»؛ یک پلتفرم بومی و دانش‌بنیان
سامانه آموزشی «ایمانور» یک پلتفرم آموزشی کاملا بومی و دانش‌بنیان است که به همت جوانان ایرانی در داخل کشور طراحی و راه‌اندازی شده است.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، «ایمانور» سامانه آموزش یکپارچه معارف اسلامی است که در بخش فضای مجازی و فرهنگ دانش‌بنیان نمایشگاه قرآن عرضه شده است. این سامانه یک پلتفرم آموزشی کاملا بومی و دانش‌بنیان است که به‌دست جوانان ایرانی در داخل کشور طراحی و راه‌اندازی شده است.
 
هدف این سامانه، فراهم آوردن امکان فراگیری و آموزش برای همه علاقه‌مندان به علوم و معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) در سراسر دنیا است.
 
در این سامانه با بیش از 91 هزار دانش‌پژوه تاکنون 8 دوره فعال، 31 درس فعال با ارائه 20 استاد و صدور بیش از 14 هزار گواهینامه انجام شده است. برگزاری دوره‌های «ایمانور» با تضمین کیفیت محتوا و ارائه گواهینامه معتبر همراه است.
 
«اینگونه زیستن» با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی با موضوع سبک زندگی و سیره عملی معصومین(ع)، «تاریخ معصومین» با تدریس محمدحسن رجبی دوانی با موضوع روایتی از تاریخ زندگانی معصومین (ع) و «هنر با هم زیستن» با تدریس حجت‌الاسلام حسینی قمی با موضوع مباحثی از اخلاق اجتماعی، از محبوب‌ترین درس‌ها در این سامانه آموزشی است. 
 
«انس با قرآن» و «آموزش درک مفاهیم و تدبر در آیات قرآن کریم»، «آیه‌ها ستاره‌ها» که آموزش قرآن به کودکان 5 تا 9 سال در قالب نمایش عروسکی با حضور هنرمندان کادرستی و نقاشی است، به‌عنوان محبوب‌ترین دوره‌های این سامانه آموزشی معرفی شده است.
 
در این سامانه درس‌های رایگان ویژه ماه مبارک رمضان با عنوان «مهمانی خدا» با موضوع استفاده حداکثری از ماه رمضان، تفسیر سوره قدر و تغذیه در ماه رمضان با توجه به نکات تغذیه و سلامت ویژه ماه مبارک رمضان با تدریس اساتید از جمله استاد مجتبی میرباقری، ابوالفضل بهرام‌پور، مژده پور‌حسینی نیز برای علاقه‌مندان فراهم شده است.
 
علاقه‌مندان با مراجعه به سامانه آموزشی «ایمانور» می‌توانند در دوره‌های متنوع آموزشی شرکت کرده و برای دریافت تخفیف ویژه، عدد 1 را به سامانه پیامکی 1000333374 ارسال کنند.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۶۰۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر