۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم

بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ضمن بازدید از این نمایشگاه در بخش مشاوره قرآن بنیان این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام اظهار داشت: در اسلام خانواده سالاری ملاک است و از همین رو توجه به خانواده باید در اولویت باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه به آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر خانواده‌ها اسلامی و ارزشی باشند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مرتفع می‌شود.

در این بازدید دکتر سید محمدحسین چاوشیان با اشاره به اهمیت مشاوره در جامعه امروز اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه امسال بخش مشاوره‌های قرآن بنیان است که مورد استقبال خوبی قرارگرفته است.

وی ادامه : یکی از بخش‌هایی که موردتوجه  و استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفته بخش مشاوره قرآن بنیان است.

تعداد بازدید : ۱,۵۶۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر