۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
برنامه‌های امشب در بخش مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز؛

بررسی «نشست تبیین نظریه امامت در مقیاس میانی» / پنل علمی با موضوع «آینده‌پژوهی مسجد»

بررسی «نشست تبیین نظریه امامت در مقیاس میانی» / پنل علمی با موضوع «آینده‌پژوهی مسجد»
شنبه سوم اردیبهشت 1401، در بخش مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز سه برنامه برگزار خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، شنبه سوم اردیبهشت 1401، در بخش مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز سه برنامه برگزار خواهد شد. نشست با موضوع «صندوق تحول» از ساعت 17 تا 18 با حضور حجت‌الاسلام سید ناصر میرمحمدیان؛ مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد. 
 
همچنین پنل علمی با موضوع «آینده‌پژوهی مسجد» با حضور دو کارشناس از اندیشکده باقرالعلوم (ع) و  پژوهشکده صدر از ساعت 18 تا 20 انجام می‌شود.
 
آخرین برنامه هشتمین شب از برپایی نمایشگاه قرآن در بخش مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز، نشست «تبیین نظریه امامت در مقیاس میانی» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا ترابی گیلان؛ مدیر آکادمی اسلام‌شناسی اروپا در کشور آلمان است که از ساعت 21:30 تا  23 برگزار می‌شود.
 
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت 1401 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
تعداد بازدید : ۱,۱۹۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر