۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

فرایند مردمی لازمه تحقق تمدن اسلامی

فرایند مردمی لازمه تحقق تمدن اسلامی
به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش مسجد جامعه پرداز در بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم بازدید کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این بازدید با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون مراحل سیر تتور در جامعه اسلامی و حکومت اسلامی اظهار کرد: تشکیل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی این مراحل را تشکیل می دهند.
 
عبدالملکی با تاکید بر اینکه تشکیل جامعه اسلامی و دولت اسلامی نیازمند یک فناوری مردمی برای تحقق است ابراز داشت: تحقق این امر زمینه ساز حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی می‌شود.
 
وی محتوای ارائه شده در نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز را  بخشی مهم از مراحل ایجاد مشارکت مردم برای حرکت به سمت جامعه اسلامی و تمدن اسلامی با محوریت امامت میانی دانست و افزود: تولید علم صورت گرفته در این نمایشگاه قابل تقدیر است.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: تحقق الگوی حکمرانی اسلامی با محوریت امامت میانی و اجرای آن در سراسر کشور گامی مهم در مسیر تحقق جامعه و تمدن اسلامی خواهد بود.
 
لازم به ذکر است، دومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا شده که در آن نظریه جامعه پردازی ولایی بامحوریت مسجد و همچنین امامت میانی و حکمرانی مردم ارائه گردیده است.
 
تعداد بازدید : ۶۸۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر