۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

بازید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم

بازید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم بازدید کرد.

امرالله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم بازدید کرد.

وی در این بازدید بر اهمیت موضوع مشاوره تأکید کرد و بیان داشت: مشاوره‌های قرآن بنیان یکی از بخش‌های مهم و پرمخاطب نمایشگاه است که موردتوجه مخاطبان قرارگرفته است.

حسنی تصریح کرد: یکی از نیازهای کنونی جامعه ترویج مشاوره‌هایی معنوی است که قطعاً می‌تواند در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.

دکتر سید محمدحسین چاوشیان مدیر بخش مشاوره قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز در این دیدار با اشاره به استقبال خوب بازدیدکنندگان از بخش مشاوره اظهار داشت: مشاوره‌هایی که در این بخش ارائه می‌شود در حوزه‌های مختلف تربیتی، حقوقی، فرزند آوری، ازدواج و... است که با محوریت قرآن و مفاهیم این کتاب آسمانی ارائه می‌شود.

تعداد بازدید : ۶۹۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر