۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

ارائه بیش از 300 مشاوره قرآن بنیان در ششمین شب از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم

ارائه بیش از 300 مشاوره قرآن بنیان در ششمین شب از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم
مدیر بخش مشاوره نمایشگاه قرآن کریم از ارائه بیش از 300 مشاوره قرآن بنیان در ششمین شب از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم خبر داد.

دکتر سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به استقبال بالای بازدیدکنندگان نمایشگاه از بخش مشاوره های قرآن بنیان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته قرار بود مشاوره‌ها در 5 محور باشد که باتوجه‌به استقبال بالا بخش مشاوره حقوقی نیز اضافه شد.

وی ادامه داد: در ششمین شب از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بیش از 300 مشاوره از سوی 30 نفر از مشاوران به مراجعه‌کنندگان ارائه شد که در این میان با رضایتمندی بالای مراجعه‌کنندگان همراه بود.

چاوشیان افزود: در واقع تنها در شب گذشته 180 ساعت مفید به بازدیدکنندگان ارائه شد که نشان‌دهنده اهمیت موضوع مشاوره هم در نمایشگاه و هم در جامعه است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص فرزندآوری خاطرنشان کرد: بر اساس استقبال صورت‌گرفته و همچنین اهمیت موضوع فرزندآوری از امشب بخش مشاوره فرزندآوری نیز به بخش‌های دیگر اضافه خواهد شد.

تعداد بازدید : ۹۷۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر