۲ اردیبهشت ۱۴۰۱

بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم

بازدید حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم
رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه رئیس مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه، در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، با حضور در بخش مشاوره قرآن بنیان، با اقدامات این مجموعه آشنا شد.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید با اشاره به اهمیت خانواده در اسلام، اظهار داشت: در اسلام خانواده سالاری ملاک است و از همین رو لازم است که توجه به خانواده در اولویت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسرو پناه به آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر خانواده‌ها، اسلامی و ارزشی باشند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مرتفع و شاهد کاهش این آمار در جامعه خواهیم بود.

در این بازدید سید محمدحسین چاوشیان، مدیر بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز با اشاره به اهمیت توجه به امر مشاوره در جامعه، اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه امسال، بخش مشاوره‌های قرآن بنیان است که مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفته است.

تعداد بازدید : ۱,۳۲۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر