۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم

بازدید  رئیس سازمان انرژی اتمی از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم
رئیس سازمان انرژی اتمی از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم بازدید کرد.

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی از بخش مشاوره قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کرد.

در این بازدید وی با اشاره به اهمیت موضوع مشاوره خصوصاً مشاورهای برگرفته از قرآن کریم گفت: ارائه این مشاوره‌ها در موضوعات مختلف یکی از اقدامات خوبی است که امسال در نمایشگاه دایر شده است که با استقبال خوبی هم همراه است.

دکتر سید محمدحسین چاوشیان مدیر بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم نیز در این بازدید اظهار داشت: بخش مشاوره یکی از بخش‌هایی است که با استقبال خوبی همراه شده است.

وی ادامه داد: خدمات قابل‌ارائه در فضای نمایشگاه قرآن کریم، باتوجه‌به نیازسنجی‌ها و درنظرگرفتن سطوح مختلف، در حوزه‌های تربیتی، تحصیلی، فردی، مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره زوجین است که حوزه تربیتی شامل مشاوره فرزندآوری و پیش از بارداری، مشاوره دوران بارداری، فرزندپروری، مشکلات رفتاری کودکان، فرزند پروری دوران نوجوانی، آسیب های نوپدید در فضای مجازی است و حوزه تحصیلی نیز شامل استعدادیابی، انتخاب رشته و اختلالات یادگیری است.

 

بازدید  رئیس سازمان انرژی اتمی از بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم

تعداد بازدید : ۹۳۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر