۲۹ فروردین ۱۴۰۱

ارائه بخش «واما‌الحوادث‌الواقعه»

ارائه بخش «واما‌الحوادث‌الواقعه»
کارگاه محتوایی «و اماالحوادث الواقعه» امروز با حضور گروه های مختلف مردم در تالار اندیشه دومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز و در حاشیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین «رضا حاجتی» در این کارگاه با بیان اینکه در کنار معرفی امیرالمومنین علیه السلام در واقعه غدیر به عنوان ولی و امام مردم، باید موضوع حکمرانی اسلامی نیز بیان و تبیین شود، اظهار کرد: ما ابتدا باید این موضوع را برای مردم تبیین کنیم تا به مسجدی برسیم که جامعه پرداز شود. 
 
 
مدیر تیم راویان دومین نمایشگاه مسجد جامع پرداز اظهار کرد: هدف از این نمایشگاه، ارائه فناوری نرم حکمرانی اسلامی در مقیاس میانی است بنابراین وقتی می خواهیم به این هدف و جامعه پردازی مسجد رسید، باید جذابیت ایجاد کرد.
 
 
وی اضافه کرد: ربط موضوعاتی همچون غدیر، انسان ۲۵۰ ساله، مکتب امام و امثالهم، لازم است تا موضوعات در ذهن مخاطب شکل بگیرد.
 
 
حاجتی گفت: اگر می خواهیم مسجد به پایگاه قرآنی تبدیل شود، باید نگاه جامع و کامل به مسجد داشت که در این زمینه موضوع حکمرانی اسلامی بر اساس مبانی قرآنی باید تبیین شود.
 
وی در ادامه با اشاره به تلاش برخی از علما در طول تاریخ اسلام برای تشکیل حکومت اسلامی، ادامه داد: ما باید ضمن بیان ویژگی های حکمرانی اسلامی، شاخص های حکمرانی باطل همچون آمریکا، فرانسه و اسرائیل برای مردم تشریح شود تا موضوع انفجار نور و انقلاب اسلامی قابل درک باشد. جامعه ای که آماده ظهور است باید مسجد در محور آن باشد.
 
مدیر تیم راویان دومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز گفت: باید فناوری های انقلاب اسلامی همچون انتخابات و راهپیمایی برای مردم بیان شود و در کنار آن، طرح دشمنان همچون تلاش برای انفعال مردم گفته شود.
تعداد بازدید : ۸۷۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر