۲۹ فروردین ۱۴۰۱

مخاطبان بین المللی را بشناسیم

مخاطبان بین المللی را بشناسیم
جمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اهمیت فعالیت تبلیغی در عرصه بین‌الملل، گفت: در بحث بین‌الملل باید مخاطبان را به‌خوبی بشناسیم و معارف و آموزه‌های دینی را با این شناخت به آن‌ها عرضه کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در مراسم افتتاح بخش بین‌الملل اولین کنفرانس بین‌المللی «خانواده و تربیت معنوی» که در بخش مشاوره قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد، با بیان این که همواره عده‌ای به دنبال بیان حرف‌ها و تعبیرهای غیرواقعی از این کتاب آسمانی هستند، اظهار داشت: برخی مخالفان معتقدند آیاتی که درباره مقاومت نازل شده موردنیاز ما نیست درحالی‌که حدود ۴۰۰ آیه درباره جهاد و مقاومت نازل شده و موردنیاز جامعه مسلمانان است.

وی با بیان این که قرآن کتاب و نسخه زندگی است، افزود: قران را نباید مصادره کرد و این کتاب وحیانی را باید برای تمام بشر بدانیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی تاکید کرد: قرآن زمانی که به حوزه عقل و فطرت اشاره می‌کند تمامی عصرها را در برمی‌گیرد، حال این که امروزه عرصه بین‌الملل و جهان امروز تشنه قران است.

وی در ادامه خانواده را مورد توجه قرارداد و گفت: یکی از اهداف تشکیل خانواده سکونت و آرامش است و در کنار آن تکثیر نسل نیز مورد توجه است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) تصریح کرد: تحریف جدی در عرصه خانواده در دنیای غرب شکل‌گرفته است، حال آن که خانواده یک زوج است که از یک زن و یک مرد تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: از جمله معارفی که در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته بحث خانواده است و در این میان از محبت و مودت به‌عنوان دو نکته اساسی درباره خانواده یاد می‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانی تصریح کرد: باید آموزه‌های قرآن در همه حوزه‌ها را نه فقط برای مسلمان و شیعیان، بلکه همه مردم بیان کنیم و با بازتعریف قران کریم آرامش را به بشریت ارمغان بیاوریم.

وی تاکید کرد: قران را باید با درک کامل و تدبر خواند و در کنار آن خودمان را به قرآن عرضه کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اهمیت فعالیت تبلیغی در عرصه بین‌الملل، گفت: در بحث بین‌الملل باید مخاطبان را به‌خوبی بشناسیم و معارف و آموزه‌های دینی را با این شناخت به آن‌ها عرضه کنیم.

تعداد بازدید : ۱,۰۴۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر