۲۸ فروردین ۱۴۰۱

برپایی غرفه ضیافت خاتم در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

برپایی غرفه ضیافت خاتم در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: به‌منظور ارائه مشاوره‌های قرآن بنیان غرفه ضیافت خاتم در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا می‌شود.
دکتر سید محمدحسین چاوشیان مدیر بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفتگو با رادیو قرآن با اشاره به آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز شنبه ۲۷ فروردین‌ماه اظهار داشت: بخش مشاوره نمایشگاه با نام ضیافت خاتم در خدمت همه مردم ایران هستیم و امسال باتوجه‌به نیازسنجی‌هایی که از سوی کارشناسان مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم صورت‌گرفته است در ۵ محور تربیتی، تحصیلی، فردی، مشاوره‌های پیش از ازدواج و مشاوره زوجین، به ارائه خدمات مشاوره‌ای خواهیم پرداخت.
وی با بیان این که در این دوره مشاوره‌های قرآن بنیان به مخاطبان ارائه خواهد شد، تاکید کرد: مشاوران از اساتید و مشاوران ممتاز حوزه و دانشگاه هستند.
چاوشیان تصریح کرد: این خدمات در هر ۵ محور به‌صورت رایگان خواهد بود و انتظار می‌رود با استقبال خوبی همراه باشد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این زمینه آسیب‌شناسی از دوره‌های قبلی صورت‌گرفته یا نه، بیان داشت: بله این اتفاق رخ‌داده به‌طوری که یکی از بخش‌های مورد تاکید ریاست نمایشگاه بخش مشاوره است و به‌عنوان یک بخش راهبری دیده می‌شود.
مدیر بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افزود: بخش مشاوره برای مردم حل مسئله به وجود می‌آورد و خصوصاً رایگان بودن این خدمات در شرایط اقتصادی کنونی کشور نیز به خانواده‌ها کمک می‌کند.
تعداد بازدید : ۸۰۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر