۲۷ فروردین ۱۴۰۱

رونمایی از کتاب حجاب در قرآن کریم

رونمایی از کتاب حجاب در قرآن کریم
حوزه/ مدیر بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از رونمایی کتاب حجاب در قرآن کریم در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سید محمدحسین چاوشیان مدیر بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با آیت‌الله فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

چاوشیان در این دیدار با اشاره به برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بعد از دو سال وقفه اظهار داشت: بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز شنبه ۲۷ فروردین‌ماه آغاز و تا ۹ اردیبهشت‌ماه به مدت ۱۴ روز برپا خواهد شد.

وی به برپایی غرفه ضیافت خاتم در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته روزانه ۲۵ مشاور که از اساتید حوزه و دانشگاه هستند در ۵ محور به ارائه مشاوره خواهند پرداخت.

چاوشیان با بیان این که این مشاوره‌ها به‌صورت رایگان است، تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره قرآن بنیان، محور خدمات غرفه «ضیافت خاتم» در نمایشگاه قرآن خواهد بود.

وی به رونمایی از کتاب حجاب در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: افتخار داریم که در این غرفه از کتاب ارزشمند شما به نام کتاب حجاب در قرآن کریم رونمایی کنیم.

تعداد بازدید : ۱,۴۱۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر