۱۰ خرداد ۱۴۰۰

علی جوادی نژاد

علی جوادی نژاد
چاپ و نشر
دوره سوم

نام : علی

نام خانوادگی : جوادی نژاد

تاریخ تولد : 1332

سال انتخاب : 1375

برگزیده شده در حوزه : چاپ و نشر

منتخب دوره : سوم

 
علی جوادی نژاد در سال 1332 در شهر دامغان دیده به جهان گشود. تا دورة متوسطة قدیم در دامغان به تحصیل ادامه داد. سپس به تهران آمد و 13 سال در چاپخانه های مختلف به کار پرداخت.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جذب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و هفت سال مشغول حفاظت از دستاوردهای انقلاب بود. در این مدت در جبهه و جنگ بنا بر مقتضیات و نیازهای مبرم جبهه، مشغول تهیه و تدارک قرآن شد و پس از آن در امر تصحیح و ترجمه و تهیه نسخ مختلف برای چاپ قرآن فعالیت کرد سپس با گرفتن مجوز نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشارات صراط النور را تأسیس کرد و مدیریت انتشارات را بر عهده گرفت. همزمان با فعالیت های صراط النور، ناظر چاپ سایر ناشران قرآن نیز بود. در این مدت ناظر چاپ حدود ده میلیون جلد قرآن کریم بود.

در سال 1375 به عنوان خادم قرآن معرفی و از ریاست جمهور وقت جناب آقای هاشمی رفسنجانی مفتخر به دریافت لوح تقدیر و مسافرت به خانه خدا شد.

تعداد بازدید : ۱,۱۲۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر