۱۰ خرداد ۱۴۰۰

وحید غفرانی نیا

وحید غفرانی نیا
تبلیغ وترویج
دوره چهارم

نام : وحید

نام خانوادگی : غفرانی نیا

تاریخ تولد : 1363

سال انتخاب : 1376

برگزیده شده در حوزه : تبلیغ وترویج

منتخب دوره : چهارم

 
وحید غفرانی نیا در سال 1363 در شهر مشهد دیده به جهان گشود. وی از شش سالگی شروع به حفظ قرآن کریم کرد و در سال 1372 در شروع دهمین سال زندگی‌اش و در جوار آستان مقدس ثامن‌الائمه حضرت رضا (ع) آخرین آیات قرآن را فراگرفت و موفق به حفظ کل قرآن شد.

او علاوه بر حضور در محافل و مسابقات داخلی بارها به دیگر سرزمین‌های اسلامی مسافرت کرده و دل‌های مشتاقان کلام خدا را در مکه، مدینه، دمشق، امارات عربی متحده، پاکستان و ترکیه سرشار از صفا و شگفتی کرده است.

وی بارها مورد محبت و مهر پدرانة رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و از جانب شخصیت‌های مذهبی و مملکتی تشویق شده است. در سال 1376 از سوی ریاست جمهوری به عنوان «خادم قرآن» معرفی شد. همچنین در هفدهمین دورة مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در آبان ماه 1379 در تهران، در رشتة حفظ بیشت جزء پیوستة قرآن کریم به مقام اول دست یافت.

تعداد بازدید : ۱,۰۶۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر