۸ خرداد ۱۴۰۰

سید محسن خدام حسینی

سید محسن خدام حسینی
تبلیغ و ترویج
دوره پنجم

نام : سیدمحسن

نام خانوادگی : خدام حسینی

تاریخ تولد : 1336

سال انتخاب : 1377

برگزیده شده در حوزه : تبلیغ وترویج

منتخب دوره : پنجم

 
استاد سید محسن خدام حسینی در سال 1336 در ورامین دیده به جهان گشود. او که در خانواده‌ای روحانی به دنیا آمده بود، در 5 سالگی به تهران آمده و مشغول به تحصیل شد. از همان کودکی با توجه به اینکه پدر و برادر بزرگش روحانی بودند، علاقة وافری به یادگیری قرآن و مسائل دینی داشت و از 6 سالگی نزد برادر بزرگ خودآموزش قرآن را شروع کرد. با توجه به استعداد وافرش در آن زمینه مراحل بالاتر را نزد آقای مروت به صورت تخصصی آموخت.

استاد در سالهای 1353 و 1354 در مسابقات کشوری مقام اول و در سال 1353 در مسابقات بین‌المللی مالزی حائز رتبه شد. همچنین در سال 1360در اولین دورة مسابقات بین‌المللی در جمهوری اسلامی ایران رتبة اول را کسب کرد.

با توجه به علاقة شدید که به ترویج فرهنگ قرآن کریم در سطح کشور داشت، در سال 1361 مسؤولیت دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی را پذیرفت و تا سال 1372 در این مسؤولیت منشأ خدمات فراوانی بود از جمله:

- راه‌اندازی دفتر نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم

- اعزام قاریان جمهوری اسلامی ایران به خارج از کشور

- برگزاری دوره‌های مختلف آموزش قرآن کریم

- راه‌اندازی کانون‌های قرآن کریم در سراسر کشور

همچنین ایشان در سال‌های گذشته به صورت مستمر جلسات هفتگی آموزش قرآن دایر نموده است و در همین جلسات قاریان زیادی که دارای رتبه‌های بین‌المللی و کشوری هستند تربیت شده‌اند.

خدام حسنی هم‌اکنون در خدمت قرآن و قرآن‌دوستان است و همواره در امر تعلیم و آموزش قرآن فعالیت می‌کند.

تعداد بازدید : ۵,۰۸۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر