۵ خرداد ۱۴۰۰

نورعینی محمدزین

نورعینی محمدزین
چاپ و نشر
دوره هفتم

نام : نور عینی

نام خانوادگی : محمد زین

تاریخ تولد : 1339

سال انتخاب : 1379

برگزیده شده در حوزه : چاپ و نشر

منتخب دوره : هفتم

 
خانم نورعینی محمدزین در سال 1339 در کشور مالزی دیده به جهان گشود. خانم نورعینی محمدزین پس از به پایان بردن دوره‌های دبستان و دبیرستان در سال 1985 میلادی، از دانشگاه لیدز انگلستان در رشتة مهندسی راه و ساختمان فارغ‌التحصیل شد. او در 1987 نیز دیپلم بازاریابی گرفت و از 1985 تا 1991 در سمت‌های مدیریت بازاریابی و برنامه‌ریزی رسانه‌ها کار کرد. از 1997 تاکنون نیز مسؤول هماهنگی بخش تحقیقات و انتشارات «دارالقرآن مالزی» است.

محمد زین دارای تحقیقاتی در زمینه‌های خوش‌نویسی، کامپیوتر، طراحی و رنگ آمیزی است. او در سال 2000 به سرپرستی مؤسسه «قرآن نور فاطمة» مالزی برگزیده و تمامی امور هماهنگی و مدیریت آن نیز به وی واگذار شد. طراحی، ارائه اسلوب‌های خوشنویسی و استخدام و اموزش کارکنان، از جمله هدف‌های این پروژه است. بانو نورعینی باکمک این مرکز در کار چاپ قرآنی زیبا نیز فعالیت می‌کند که همة مراحل نوشتن و تزیین آن تنها به کوشش بانوان مالزیایی انجام می‌گیرد. در این قرآن برای راهنمایی بانوان، به تمامی آیات و سوره‌هایی که دربارة نقش زنان در اقتصاد خانواده، آموزش و پرورش، سیاست و...، وجود دارد نیز پرداخته می‌شود. هدف از تهیه و چاپ این قرآن، هماهنگی و اتحاد میان زنان مسلمان جهان است. او تاکنون درچندین نمایشگاه در استان‌های مختلف مالزی شرکت کرده است.

تعداد بازدید : ۲,۹۳۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر