۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
مدیر بخش فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم مطرح کرد:

تسویه حساب ناشران در نمایشگاه مجازی قرآن کریم منوط به اعلام وصول پستی است

تسویه حساب ناشران در نمایشگاه مجازی قرآن کریم منوط به اعلام وصول پستی است
حسین صفری با اشاره به این که ناشران باید تا روز دوشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت ماه ١٤٠٠ مرسولات خریداری شده را به پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند، گفت: تسویه حساب ناشران منوط به اعلام وصول پستی بوده و در صورتی که اعلام وصول صورت نگرفته باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد.
به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حسین صفری مدیر بخش فروشگاهی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، درخصوص دریافت مرسولات پستی این نمایشگاه توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با شرکت پست کلیه مرسولات مربوط به نمایشگاه مجازی قرآن کریم که تا ساعت 24 روز چهارشنبه بیست‌ودوم اردیبهشت ماه 1400 در سامانه این نمایشگاه به ثبت رسیده است همچنان از سوی دفاتر پستی سراسر کشور تحویل گرفته می‌شود.
وی در ادامه عنوان کرد: ناشران موظف هستند تمامی آثاری که از سوی مخاطبان خریداری شده و روی پنل کاربری آن‌ها مشخص است را تا روز دوشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت ماه 1400 به پست تحویل دهند. گفتنی است اگر پس از این تاریخ مرسولات خریداری شده در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم را به دفاتر پستی ارائه کنند با تعرفه آزاد مواجه شده و تخفیف نمایشگاه از روی آن‌ها برداشته می‌شود.
مدیر بخش فروش نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم همچنین بیان کرد: گفتنی است که تسویه حساب ناشران منوط به اعلام وصول پستی بوده و در صورتی که اعلام وصول صورت نگرفته باشد امکان تسویه حساب وجود ندارد. بنابراین ناشران باید در پنل کاربری خود نسبت به ثبت سفارش و دریافت اعلام وصول اقدام کنند.
حسین صفری در پایان گفت: بدیهی است که ناشران باید مرسوله‌های ارسالی را در لفافه و بسته‌بندی مناسب به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند؛ با توجه به تحویل تمام بسته‌ها و همچنین بررسی تضمین و کیفیت آن‌ها نسبت به تسویه با ناشران اقدام لازم صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۲,۵۹۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر