۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

برندگان مسابقه خانه‌های نورانی معرفی شدند

برندگان مسابقه خانه‌های نورانی معرفی شدند
برندگان مسابقه خانه‌های نورانی که به صورت روزانه در نمایشگاه مجازی قرآن کریم برگزار شد، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، روزانه در نمایشگاه مجازی قرآن، مسابقه خانوادگی قرآن و عترت با عنوان «خانه‌های نورانی» برگزار شد.این مسابقه به این صورت بود که هر روز ساعت 10 صبح یک بسته محتوایی شامل یک پوستر، یک نمایش رادیویی و یک انیمیشن در سایت نمایشگاه ارائه می‌شد و از هرکدام یک سوال (روزانه مجموعا 3 سوال) پرسش می‌شد. زمان پاسخ گویی به سؤالات مسابقه هر روز از ساعت 10 همان روز تا ساعت 10 روز بعد بود. پاسخ صحیح به هر سوال 5 امتیاز داشت.

این مسابقه به دو صورت روزانه و خانوادگی طراحی شده بود و کلیه افراد بالای پنج سال سن می‌توانستند در آن شرکت کنند.این مسابقه در ده روز برگزار گردید و امروز با پایان مسابقه اسامی 50 برنده مسابقه روزانه مشخص شد. اسامی 5 خانواده برتر این مسابقه نیز به زودی اعلام می گردد. 

 

رسانه جدید  فهرست برندگان خانه های نورانی 

تعداد بازدید : ۴,۲۶۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر