۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

فردا آخرین روز فعالیت نمایشگاه مجازی قرآن/ امکان خرید کتاب تا ساعت ۲۴ چهارشنبه

فردا آخرین روز فعالیت نمایشگاه مجازی قرآن/ امکان خرید کتاب تا ساعت ۲۴ چهارشنبه
زمان برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم که براساس اعلام قبلی مسئولان، تا فردا چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه تمدید شده بود، در ساعت ۲۴ این روز به فعالیت خود خاتمه خواهد داد و خبری از تمدید مجدد نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، زمان برگزاری این نمایشگاه که براساس اعلام قبلی مسئولان، تا فردا چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه تمدید شده بود، در ساعت ۲۴ این روز به فعالیت خود خاتمه خواهد داد و خبری از تمدید مجدد نخواهد بود.

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هرساله در بازه ماه رمضان برپا می‌شد و با توجه به اینکه به احتمال فراوان، فردا 22 اردیبهشت‌ماه ٱخرین روز ماه مبارک رمضان است، نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به کار خود پایان خواهد داد.

در همین راستا مهلت استفاده از بن‌های خرید از بخش فروش نمایشگاه نیز تا ساعت 24 فردا اعتبار خواهد داشت و در صورت عدم خرید، این بن‌ها غیرقابل استفاده خواهند شد.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۲,۸۰۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر