۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

مسابقه خانوادگی روز نهم نمایشگاه مجازی قرآن

مسابقه خانوادگی روز نهم نمایشگاه مجازی قرآن
روزانه در نمایشگاه مجازی قرآن، مسابقه خانوادگی قرآن و عترت برگزار می‌شود. امروز روز نهم این مسابقه است.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، روزانه در نمایشگاه مجازی قرآن، مسابقه خانوادگی قرآن و عترت با عنوان «خانه‌های نورانی» برگزار می‌شود.

شیوه اجرای مسابقه‌

 هر روز ساعت 10 صبح یک بسته محتوایی شامل یک پوستر، یک نمایش رادیویی و یک انیمیشن در همین سایت ارائه می‌شود. از هرکدام یک سوال (روزانه مجموعا 3 سوال) پرسش می‌شود. زمان پاسخ گویی به سؤالات مسابقه هر روز از ساعت 10 همان روز تا ساعت 10 روز بعد است. پاسخ صحیح به هر سوال 5 امتیاز دارد. این مسابقه به دو صورت روزانه و خانوادگی طراحی شده است و کلیه افراد بالای پنج سال سن می‌توانند در آن شرکت نمایند.

در بخش روزانه که به صورت فردی برگزار می‌گردد، هر فردی که به کلیه سوالات آن روز پاسخ صحیح داده باشد در قرعه کشی جوایز مربوط به آن روز شرکت داده خواهد شد. البته برای قرعه‌کشی فردی نیاز نیست به صورت فردی ثبت نام کنید و همه کدملی‌هایی که نمره کامل بگیرند با اینکه خانوادگی ثبت نام کرده باشند در قرعه کشی روزانه شرکت داده می‌شوند.

در بخش خانوادگی صرفاً شامل پدر و مادر و فرزندان بالای پنج سال)خانواده‌ها به 10 گروه «یک نفره»، «دو نفره»، و... «ده نفره و بیشتر» تقسیم می‌شوند و در هر گروه، خانواده‌هایی که بتوانند در پایان دوره برگزاری مسابقه(10 روز) بیشترین امتیاز را کسب کنند در قرعه‌کشی جوایز ویژه طرح شرکت داده خواهند شد.

هر روز پنج جایزه ۲ میلیون ریالی به پنج نفر، و در پایان برگزاری نمایشگاه به پنج خانواده‌ای که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، هرکدام ۱۰ میلیون ریال جایزه تقدیم خواهد شد.

همچنین به ۱۱۴ نفر از شرکت کنندگان نیز جوایز نفیسی شامل بسته‌های فرهنگی، کارت شارژ، بسته اینترنت و... اهداء می‌شود.

برای شرکت در مسابقه روز نهم از اینجا اقدام کنید.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۲,۸۶۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر