۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

خدمات «صباح» در ۳ بخش «آموزش»، «کتابخانه آنلاین» و «عرضه محصولات قرآنی»

خدمات «صباح» در ۳ بخش «آموزش»، «کتابخانه آنلاین» و «عرضه محصولات قرآنی»
مدیرعامل موسسه صباح با اشاره به اینکه این موسسه با هدف آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به نسل جوان و دانشجویان در قالب آموزش مجازی فعالیت می‌کند، گفت: سامانه‌ موسسه به آدرس ehowzeh.com در سه بخش آموزش، کتابخانه آنلاین و عرضه محصولات قرآنی فعال است.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، امیرحسین صداقت‌نژاد مدیرعامل موسسه صباح درباره آغاز فعالیت این موسسه اظهار کرد: موسسه صباح از سال ۱۳۹۲ با هدف آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به نسل جوان و دانشجویان در قالب آموزش مجازی آغاز به کار کرد اما ثبت موسسه ۱۳۹۵ انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه‌ موسسه به آدرس ehowzeh.com در سه بخش آموزش، کتابخانه آنلاین و عرضه محصولات قرآنی فعال است، افزود: سامانه طوری طراحی شده که اگر کاربران با موبایل وارد سامانه شوند، شبیه اپلیکیشن است، در حالی که نیازی به نصب ندارد.

مدیرعامل موسسه صباح با اشاره به اینکه در بخش آموزش از دوره‌های روخوانی و تجوید، حفظ و ترجمه و مفاهیم پیشرفته ارائه می‌شود، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی‌مان را با همکاری موسسات برتر قم و حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌کنیم؛ فیلم‌های بارگذاری شده برای افرادی که قصد دارند از محتوا استفاده کنند، رایگان است و فقط برای افرادی که قصد دارند در آزمون آنلاین شرکت کنند و گواهی بگیرند، هزینه دارد.

صداقت‌نژاد گفت: در بخش کتابخانه آنلاین برخی کتاب‌ها که مقدور نبود، فایل پی دی اف‌شان به‌صورت رایگان قرار بگیرد، به‌صورت آنلاین بارگذاری شده تا افرادی که در دوره‌ها شرکت می‌کنند از این کتب بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش محصولات، کاربران از سراسر کشور می‌توانند کتاب‌هایی را از طریق «فروشگاه قرآنی صباح» سفارش دهند؛ سفارش بیشتر از ۷۵ هزار تومان با ارسال رایگان انجام می‌شود که این ویژگی می‌تواند برای موسسات قرآنی در سراسر کشور مفید باشد.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۲,۷۳۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر