۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

سامانه رسم المصحف

سامانه رسم المصحف
وب سایت

«سامانه جامع رسم المصحف» که برای نخستین بار در جهان اسلام به همت مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران راه ­اندازی شده، در صدد است تا اطلاعات مبنایی در حوزه رسم المصحف را در اختیار پژوهشگران این عرصه قرار دهد.

دست اندرکاران سامانه حاضر بر این عقیده­‌اند که دانش رسم المصحف و قراءات، از دانش­ های بسیار ضروری و فوق­ العاده مهم در عرصه علوم قرآنی است که در زمان حاضر از سوی اکثر قرآن­ پژوهان، مورد غفلت قرار گرفته است. اقبالِ اندکِ پژوهشگران به تحقیق و بررسی در ارتباط با این دانش در روزگار حاضر، تنها به جهت آن نیست که علم رسم المصحف در نظر آنان از اهمیت کمتری برخوردار است؛ بلکه نپرداختن به این امور در بیشتر موارد، به دلیل آشنا نبودن محققان و نویسندگان با منابع اصلی این حوزه و نیز آگاهی نداشتن از شیوه­ های درست تعامل و پژوهش در این عرصه است.

ورود به سامانه جامع رسم المصحف

تعداد بازدید : ۵۶۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر