۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

شورای عالی قرآن

شورای عالی قرآن
وب سایت

نگاه ویژه و خاص مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به مقوله قرائت قرآن به عنوان یک رسانه مؤثر ـ که ریشه در تاریخ اسلام و منابع روایی دارد و آثار و برکات آن نیز از گذشته تاکنون کاملاً مشهود است ـ و عرضه آن از طریق رسانه ملی، موجب اثرگذاری چند برابری این هنر اسلامی در کشورمان شد.
اقبال روزافزون آحاد جامعه به ویژه قشر جوان به هنر قرائت قرآن و سایر نغمات الهی، یکی از برکات انقلاب اسلامی و نگاه دقیق و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب در بهره‌گیری از رسانه فراگیر رادیو و تلویزیون در افشاندن عطر قرآن در سطح جامعه با هدف انس عمومی با مفاهیم و معارف قرآن کریم بوده است.
این شورا در بدو أمر با تشکیل جلسات شورای عالی تصمیم‌گیری، اقدام به تصویب سیاست‌های کلی جهت نظم‌دهی به پخش برنامه‌های قرآنی و تولید آثار مقبول و استاندراد نمود و پس از آن سیستم اجرایی و نظارتی شورای عالی قرآن در شکل و ساختار فعلی از سال 1374 مستقر و به توسعه فعالیت‌ها توفیق یافت.

ورود به وب‌سایت شورای عالی قرآن


تعداد بازدید : ۷۶۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر