۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

نمایشگاه مجازی قرآن کریم ظرفیتی ارزشمند برای همه نسل‌هاست

نمایشگاه مجازی قرآن کریم ظرفیتی ارزشمند برای همه نسل‌هاست
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: نمایشگاه مجازی قرآن کریم در دو بخش فروشگاهی و محتوایی ظرفیتی ارزشمند را برای همه نسل‌ها فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن از ۱۱ اردیبهشت در حالی کار خود را به مدت 10 روز آغاز کرده که در ساعات اولیه آن بیش از سه میلیون بازدید کننده داشت، گفت: این حجم از بازدید نشان از توجه و علاقه مردم ایران اسلامی به قرآن کریم است.

وی ضمن قدردانی از معاونت فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تامین زیرساخت‌های فنی سایت که پاسخگوی این حجم از بازدید و تقاضا تا به امروز بوده است، گفت: نمایشگاه امسال دارای دو بخش نمایشگاهی و فروشگاهی است که در مجموع بیش از ۵۰۰ ناشر کتاب‌های خود را در نمایشگاه با تخفیف ۲۰ درصدی عرضه کرده‌اند.

کشمیری افزود: فرایند توزیع بن‌های خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم ویژه فعالان قرآنی کشور از 16 اردیبهشت‌ماه بین ۱۶ هزار و ۵۰۰ فعال قرآنی آغاز شده است و حافظان کل قرآن، قاریان ممتاز، مدیران مؤسسات قرآنی، مربیان قرآنی، هنرمندان آثار قرآنی، نویسندگان و مؤلفان آثار قرآنی مشمولان بن خرید از نمایشگاه مجازی قرآن کریم هستند.

وی ادامه داد: مشمولان بن خرید از نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم می‌توانند پس از دریافت پیامک، با مراجعه به بخش فروشگاهی سامانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم و ثبت کدملی خود، نسبت به خرید اقدام کنند.

کشمیری درباره نحوه شناسایی فعالان قرآنی برای اعطای بن خرید از نمایشگاه مجازی قرآن گفت:اطلاعات مشمولان بن خرید از نمایشگاه با همکاری مراجع ذیربط قرآنی از جمله شورای عالی قرآن(قاریان)، اتحادیه موسسات قرآنی(مدیران مؤسسات)، سازمان دارالقرآن الکریم و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(حافظان و مربیان) تهیه شده است.

وی همچنین برای این نمایشگاه از فراهم شدن یک امکان برای مخاطبانی که مشکل اینترنت دارند، خبر داد و گفت: مخاطبانی که دسترسی به اینترنت ندارند یا از اینترنت ضعیفی برخوردار هستند، می‌توانند از طریق تماس با شماره 91009898 اقدام به خرید کتاب مورد نظر خود کنند و هزینه ارسال کتاب آن‌ها هم رایگان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن دعوت از کلیه گلستانی‌ها به بهره مندی از نمایشگاه مجازی قرآن کریم، گفت: علاقه مندان می توانند به منظور حضور و بهره مندی از نمایشگاه به سامانه نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی www.iqfa.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۲,۷۰۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر