۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

خدمات آکادمی حفظ به‌مناسبت برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم

خدمات آکادمی حفظ به‌مناسبت برگزاری نمایشگاه مجازی قرآن کریم
مدیر آکادمی حفظ قرآن کریم به تشریح خدمات این مجموعه به‌مناسبت برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، سعیده الوان مدیر آکادمی حفظ قرآن کریم درباره آغاز فعالیت این مجموعه اظهار کرد: بیش از هشت سال است که با هدف آموزش مهارت‌های تخصصی حفظ قرآن کریم و مشاوره تخصصی در این زمینه فعال هستیم.

وی با بیان اینکه فعالیت اصلی‌مان را از سال ۱۳۹۱ آغاز کردیم، تصریح کرد: تا قبل از سال ۱۳۹۸ در وبلاگ و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کردیم و از سال ۱۳۹۸ در سایت آکادمی حفظ به آدرس tahfiz.ir و اینستاگرام فعالیت می‌کنیم؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه رایگان است و فقط بسته آموزشی جامع آکادمی رایگان نیست.

مدیر آکادمی حفظ قرآن کریم تاکید کرد: در بخش آموزش قرآن کریم نخستین بسته آموزشی را داریم که در حوزه هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان در حوزه حفظ قرآن کریم کار کرده است.

الوان با تاکید بر اینک هدفمان کمک به موفقیت حافظان قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: بسته آموزشی جامع آکادمی حفظ، یک کتاب و دو دوره جامع آموزش مجموعا ۳۵۰ دقیقه‌ای است که در دو سی دی عرضه می‌شود و به‌مناسبت برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با تخفیف ۱۵ درصدی یعنی مبلغ ۱۰۹ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۲,۸۰۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر