خدمات مختلف «تبیان» در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

مسئول بخش نوآوری تبیان به تشریح فعالیت‌های این موسسه در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم پرداخت.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، محسن رجبی مسئول بخش نوآوری تبیان که با وب سایت تبیان در نمایشگاه مجازی قرآن حضور دارند، درباره فعالیت این موسسه اظهار کرد: موسسه تبیان از سال ۱۳۸۰ در حوزه محتوایی فضای مجازی کار خودش را آغاز کرده و یکی از مراجع محتوایی مناسب برای خانواده‌های ایرانی است.

 وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در نمایشگاه فعالیت می‌کنیم، سایت مشاوره تبیان است؛ مخاطبان می‌توانند سوالات و ابهامات خود در خصوص مسائل مختلف علمی، درسی، مذهبی، روان‌شناسی و... را در این مرکز پیدا کنند، یا با ثبت پرسش از کارشناسان مرکز پاسخش را بخواهند.

 مسئول بخش نوآوری تبیان تاکید کرد: این موسسه در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم در بخش خدمات و ارائه محتوا نیز ارائه خدمت می‌کند.

 رجبی گفت: در بخش خدمات و ارائه محتوا به ترتیب سایت‌های «فکر آنلاین» که محتواهای قرآنی مختلفی را داخل خودش جای داده و سایت «کدومو» که بحث ارزیابی محتواها برای خانواده‌ها را مدنظر قرار داده را داریم؛ در بخش محتوا سرویس‌های مختلفی از جمله نکات قرآنی جزء‌های قرآن کریم برای زندگی موفق را داریم که به‌صورت روزانه در ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود؛ تمامی این خدمات به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند.

برای مشاهده این بخش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

درباره نمایشگاه مجازی قرآن کریم

«قرآن؛ کتاب رشد و رویش»
این شعار نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم است که از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰(مصادف با ۱۸ تا ۲۷ رمضان) در دو بخش خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی درخدمت عموم علاقمندان است.
خوب است بدانید بخش فروشگاهی فقط در ایام برگزاری نمایشگاه در دسترس بوده، اما بخش خدمات محتوایی پس از برگزاری نمایشگاه، همچنان خدمتگزار شما علاقه‌مندان خواهد بود.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

لوگو فوتر