۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

ارائه ۱۰۰ عنوان کتاب مرکز اسناد دفاع مقدس در نمایشگاه قرآن

ارائه ۱۰۰ عنوان کتاب مرکز اسناد دفاع مقدس در نمایشگاه قرآن
انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس حدود ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه مجازی قرآن کریم حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، همزمان با آغاز به کار نمایشگاه مجازی قرآن کریم، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حدود ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های گوناگون اطلس، آثار ادبی، تاریخ شفاهی، ترجمه، عملیات‌ها و نبرد‌ها و پژوهش‌های موضوعی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

از تازه‌ترین آثار عرضه شده در این نمایشگاه می‌توان به تاریخ شفاهی روایت محسن رضایی، بازتاب جهانی کربلای ۵، تاریخ شفاهی از سنندج تا خرمشهر، اطلس لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب‌(ع)، تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت محمدصادق آهنگران و کربلای ۵ تلاشی دیگر برای تعیین سرنوشت جنگ اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را از طریق سایت نمایشگاه مجازی قرآن کریم به نشانی www.iqfa.ir با تخفیف ۲۰ درصد خریداری کنند و هزینه پست و ارسال برای کتاب‌ها نیز رایگان است.

نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۲,۸۳۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر