۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

حسین علی ساری

حسین علی ساری
مدیریت
دوره هفدهم

نام : حسین علی

نام خانوادگی : ساری

تاریخ تولد : 1347

سال انتخاب : 1390

برگزیده شده در حوزه : مدیریت

برگزیده دوره : هفدهم

دکتر «حسین ساری» در سال ۱۳۴۷ در تهران متولد‌شد، هم‌زمان با دوران تحصیلات متوسطه ودانشجویی به عنوان معلم دینی در آموزش وپرورش به تدریس مشغول ‌شد. وی مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس را نیز در همین رشته از دانشگاه تربیت مدرس دریافت‌کرد.

دکتر ساری مدرک دکترای مدیریت استراتژیک را از دانشگاه عالی دفاع ملی اخذ‌کرد. مدیر فعلی شبکه قرآن سیما به مدت شش سال به عنوان مدیر شبکه رادیویی قرآن ایفای نقش کرد و علاوه بر مدیریت گروه اجتماعی رادیو و مدیر کلی پخش و نظارت، سردبیری و برنامه‌سازی را نیز از سال ۱۳۶۹ تجربه‌کرده ‌است. دکتر ساری از شهریور سال ۸۴ به ریاست شبکه قرآن سیما درآمده‌است و با وجود کوتا بودن دوران مسئولیتش، تلاش‌های زیادی را در راه‌اندازی شبکه‌های استانی قرآن انجام‌داده‌است.

سوابق:

- مدیر شبکه آموزش
- رییس مرکز پویانمایی سازمان صدا و سیما
- مدیر شبکه قرآن و معارف صدا و سیما
- مدیر کل پخش و نظارت صدا
- عضویت در هیات امنای جهاد دانشگاهی
- عضو شورای سیاست‌گذاری مسابقات بین‌المللی دانشجویان
- مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه

تعداد بازدید : ۳,۴۳۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر