۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

سید محمد مهدی طباطبایی

سید محمد مهدی طباطبایی
مدیریت
دوره هجدهم

نام : سیدمحمدمهدی

نام خانوادگی : طباطبایی

تاریخ تولد : 1345

سال انتخاب : 1391

برگزیده شده در حوزه : مدیریت

برگزیده دوره : هجدهم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی درسال ۱۳۴۵ درشهرمقدس قم به دنیا آمد. وی ازکودکی علاقه خاصی به تلاوت قرآن کریم داشت به طوریکه همواره در دوران تحصیل دبستان و راهنمایی ودبیرستان به عنوان قاری قرآن به تلاوت قرآن می پرداخت.

ایشان درسال ۱۳۶۱ تحصیل علوم اسلامی را در حوزه علمیه قم آغاز کرد. درسن ۱۸ سالگی ازدواج نمود. سپس درکنار قرائت قرآن وشرکت مستمر در جلسات قرائت و مسابقات مربوطه به حفظ قرآن کریم پرداخت وبرای اولین بار در مسابقات کشوری رتبه اول راکسب کرد. پس از آن در سال ۱۳۶۵ به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مسابقات بین‌المللی کشورعربستان حضوریافت و درسال ۱۳۶۷ نیزدرمسابقات کشور سوریه شرکت نمود.

وی با تجربه‌ای که اندوخته بود اقدام به تاسیس موسسه ای به نام دارالتحفیظ للقرآن الکریم درشهرمقدس قم کرد و به تربیت حافظان قرآن پرداخت.

درسال ۱۳۶۹ فرزندسوم ایشان به نام سیدمحمدحسین به دنیاآمد. فرزندی که در سال ۱۳۷۵ ودرسن پنج سالگی حافظ کل قرآن شد و با حضور خود در برنامه های قرآنی داخل وخارج کشور موج عظیمی را در عرصه فعالیت های قرآنی ایجاد نمود، که از ثمرات آن میتوان به تاسیس موسسه جامعه القرآن الکریم واهلال بیت علیهم السلام درسال ۱۳۷۷ اشاره نمود. موسسه‌ای که توانست درطی ۲۰ سال فعالیت خود صدها شعبه فعال در سراسر ایران اسلامی دایر نموده وصدها هزارقرآن‌آموز را تحت پوشش برنامه‌های قرآنی خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی درسال 1391 ازسوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان خادم القرآن مورد تقدیر قرار گرفت.

تعداد بازدید : ۳,۳۷۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر