۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

سید مهدی مولانا

سید مهدی مولانا
چاپ و نشر
دوره بیستم

نام : سیدمهدی

نام خانوادگی : مولانا

تاریخ تولد : 1339

سال انتخاب : 1393

برگزیده شده در حوزه : چاپ و نشر

برگزیده دوره : بیستم

سیدمهدی مولانا متولد 1339 از خادمین قرآن در رشته چاپ و نشر می باشد. ایشان مدیر انتشارات دارالفکر می باشد که در زمینه چاپ و انتشار قرآن و سایر کتب دینی از پیشتازان عرصه چاپ می باشد.

مؤسسه دارالفکر که توسط مرحوم پدر ایشان حجت‌الاسلام مولانا تأسیس شده، کارش را از حدود سال ١٣٣٠ آغاز کرده است و از همان ابتدا در زمینه چاپ کتاب‌های علوم قرآنی و دینی فعالیت داشته و تاکنون بیش از ١٢٠٠ عنوان کتاب توسط این انتشارات چاپ شده است.

انتشارات دارالفکر با هدف چاپ و نشر کتب درسی حوزه و علوم دینی تأسیس شد و در سال ۱۳۴۱ در زمان اوج خفقان رژیم ضد دین که نام بردن از امام خمینی جرمی سنگین به حساب می‌آمد مبادرت به چاپ کتاب تهذیب الاصول و حاشیه عروه معظم له کرد که با برخورد شدید ساواک همراه بود و کتب و اموال شخصی انتشارات توقیف شد.

برخی کتاب‌های شهید اول، شهید ثانی، شیخ طوسی، شیخ اصناری، علامه مظفر، سید شرف‌الدین و چند تن از شخصیت‌های اسلامی به شکلی کاربردی و آموزشی نو و مقبول در نشر دارالفکر تهیه و منتشر شده است.

کتب ترجمه تفسیر المیزان علامه طباطبایی در ۴۰ جلد امسال توسط نشر دارالفکر به انتشار رسید و با استقبال قابل توجهی روبه‌رو شد ضمن این که ترجمه تحف العقول عن آل الرسول و سخنان چهارده معصوم اثر ابومحمد ابن شعبه حرانی از جدیدترین آثار نشر دارالفکر در سال ۹۳ هستند.

نشر دارالفکر در سال ۹۳ به عنوان ناشر برتر عمومی کشور و ناشر خادم قرآن مورد قدردانی قرار گرفته است و حدود یک هزار عنوان کتاب حوزوی و دینی به چاپ رسانده است که از افتخارات نشر دارالفکر به حساب می‌آید.

کتاب سنن النبی علامه سید محمد حسین طباطبایی و بهشت خانواده اثر دکتر سید جواد مصطفوی از عناوین پرفروش و مقبول نشر دارالفکر محسوب می‌شوند.

تعداد بازدید : ۳,۰۴۳

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر