۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

قاسم رضیعی

قاسم رضیعی
تبلیغ و ترویج
دوره بیست و یکم

نام : قاسم

نام خانوادگی : رضیعی

تاریخ تولد : 1349

برگزیده شده در حوزه : تبلیغ و ترویج

منتخب دوره : بیست و یکم 

 سال انتخاب : 1393

در سال 1359 همزمان با تحصیل در مقاطع ابتدائى صحنه تشویق یکى از همکلاسیانش او را به تلاوت قرآن بسیار علاقه مند ساخت زیرا تلاوت سوره حمد به شیوه استاد عبدالباسط توسط همکلاسى اش مورد توجه معلم دینى و قرآن گرفته بود.دیدن این صحنه قاسم را متوجه توانایى هایش کرد و پى برد که او بهتر از همکلاسى اش مى تواند تلاوت کند. بهمین دلیل او نیز به تلاوت پرداخت و بسیبار مورد تشویق قرار گرفت. امرى که باعث شد به طور جدى به تلاوت بپردازد. از جذابیت و اعجاز لفظى قرآن کریم به عنوان مهمترین عامل در تربیت و پرورش قرآنى خود یاد مى کند. حمایتهاى والدین و جوّ مذهبى خانواده اش عامل دیگرى در پیشرفت قرآنى اش شد. او همچنین از معلمان و برخى دوستان قرآنى که باعث پیشرفت و تشویق او شدند به عنوان عوامل دیگر در تربیت و آموزش قرآنى خود اشاره مى کند.آموزش صوت و لحن را همزمان با هم آغاز کرد و تا کنون نیز در این زمینه مداومت دارد.

مقامات داخلی:

نفر اول مسابقات دانشجویان کشور ۱۳۷۱
نفر اول مسابقات جانبازان کشور ۱۳۷۹
نفر اول مسابقات سراسری اوقاف ۱۳۸۱

مقامات خارجی:

نفر اول مسابقات بنگلادش ۱۳۷۳
نفر اول مسابقات ایران ۱۳۸۱

ماموریت های خارجی:

امارات – قطر – لبنان – سوریه – روسیه – قزاقستان – اسپانیا – هند – تایلند – بنگلادش – ترکیه و کشورهای دیگر

آثار:

او مجموعه مقالاتى در مباحث تجوید و صوت و لحن تحریر کرده که از سوى دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى منتشر شده است. آقاى رضیعى که خود به ابتهال و مناجات علاقه دارد، برخى از ادعیه مفاتیح الجنان را اجرا کرده است که از سوى مؤسّسه امام رضا علیه السلام در یک لوح فشرده با عنوان مفاتیح مورد استفاده علاقه مندان است.

تعداد بازدید : ۲,۸۴۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر