۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

شبکه قرآن و معارف سیما

شبکه قرآن و معارف سیما
وب سایت

بدون تردید یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران توسعه فعالیت‌های قرآنی است و یکی از مظاهر این توسعه وجود شبکه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی می‌باشد که محتوای قرآنی را به مخاطبان عرضه می‌نمایند. شبکه قرآن و معارف سیما با هدف ترویج فرهنگ، علوم قرآنی و معارف دینی برای مخاطبان علاقمند داخلی و خارجی در قالب‌ها و ساختارهای مختلف تلویزیونی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های ممکن به رسالت تبلیغی‌، ترویجی و آموزشی خود با ارائه عناصر اصلی زندگی مؤمنانه بر اساس تعالیم قرآن کریم و ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی مطابق با آموزه‌های قرآن کریم می‌پردازد.
جدای از برنامه‌های متنوع قرآنی، پایگاه اطلاع رسانی این شبکه نیز در فضای قرآنی به شکل مناسبی فعال است  و انواع آموزه‌های قرآنی از جمله تلاوت ترتیل و تحقیق، آموزش قرآن کریم، تفسیر، متن و ترجمه و... را در قالب صفحات ویژه‌ای در اختیار مخاطبان قرار داده است.

ورود به سایت شبکه قرآن و معارف سیما

ورود به بخش ویژه تلاوت ترتیل

ورود به بخش ویژه تلاوت تحقیق

ورود به کتابخانه سردار


تعداد بازدید : ۳,۰۵۴

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر