۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

کدومو

کدومو
مشاوره و پاسخگویی
حتماً پیش‌آمده که فرزندتان می‌خواسته فیلم ببیند، یا بازی کامپیوتری و موبایلی کند و... و شما نمی‌دانستید آیا این فیلم، بازی یا کتاب و... مناسب او هست یا نه. کدومو این مشکل را حل کرده است. این وب‌سایت دستیار شماست. دستیار چندرسانه‌ای خانواده شما و سامانه‌ا‌ی برای هدایت مصرف رسانه‌ای خانواده به سمت مطلوب.
کدومو فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی، انیمیشن، کتاب، بازی‌های موبایلی و رایانه‌ای، نرم‌افزارها و دیگر محصولات رسانه‌ای را ارزیابی می‌کند و این ارزیابی‌ها را در قالب بررسی پیام مثبت، الگوی مثبت، خشونت، ناهنجاری‌های اجتماعی، ترس و ناهنجاری‌های دینی و... در اختیار شما می‌گذارد. باکدومو می‌توانید در این دنیای غرق شدن همه در رسانه امنیت رسانه‌ای را برای فرزندان و خانواده‌تان به ارمغان بیاورید. تردید نداریم کدومو بهترین انتخاب برای راهنمایی شما در ترتبیت رسانه‌ای فرزندتان است.

 

 
 
تعداد بازدید : ۲,۹۴۵

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر