۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

علیرضا شاهسونی

علیرضا شاهسونی
مدیریت
دوره بیست و یکم

نام : علیرضا

نام خانوادگی : شاهسونی

تاریخ تولد : 1354 استهبان

برگزیده شده در حوزه : مدیریت

منتخب دوره : بیست ویکم

سال انتخاب : 1394

 

فعالیت های قرآنی

· راه‌اندازی موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از سال 1357
· تربیت بیش از 1000 حافظ کل قرآن کریم
· راه‌اندازی 8 مدرسه حفظ و تفسیر تخصصی قرآن کریم
· ساخت،‌ اهداء و وقف 55 ساختمان به موسسه بیت‌الاحزان
· برگزاری جشنواره تجلیل از حافظان کل قرآن کریم به صورت سالیانه
· راه‌اندازی طرح رحله در بیش از 30 نقطه کشور

تجلیل از حجت‌الاسلام شاهسونی در بخش مدیریت و مؤسسات قرآنی در مراسم مذکور که با حضور خادمان برجسته قرآن کریم سراسر کشور برگزار شده بود، از حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در رشته مدیریت و مؤسسات قرآنی به‌عنوان خادم برگزیده قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

در بخش دیگری از این مراسم مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) در بخش توسعه حفظ قرآن کریم با اجرای طرح ملی رحله با مدیریت حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی به عنوان مؤسسه برتر معرفی شد و برای دومین بار از مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان تجلیل شد.

بنا بر این گزارش، مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) یکی از مؤسسات بزرگ قرآنی کشور با سابقه بیش از ۲۰ سال است که در طی این مدت موفق به تربیت حافظان قرآن کریم فراوانی در اقصی نقاط کشور شده است.
بیت‌الاحزان با مرکزیت قرآن‌‌آباد ایران(محمدآباد) از توابع دهستان خیر شهرستان قرآنی استهبان استان فارس، هم‌اکنون قریب ۱۵۰ شعبه در استان‌های مختلف دارد و رویکرد اصلی آن تربیت حافظان قرآن کریم به‌خصوص حافظان کل قرآن کریم از طریق مدارس شبانه‌روزی تخصصی حفظ و تفسیر یکساله قرآن کریم است به‌طوری که هم‌اکنون ۷ مدرسه شبانه‌روزی و ۲ حوزه علمیه جهت تربیت حافظان قرآن کریم در این مؤسسه مشغول به فعالیت هستند. تربیت ۱۲۰۰ حافظ کل قرآن کریم، اجرای طرح ملی «رحله» و «لبیک» و همچنین برگزاری مسابقات سراسری قرآن بیت‌الاحزان از جمله فعالیت‌هایی این مؤسسه محسوب می‌شود که هر ساله به‌همت اعضای مختلف آن اجرا می‌شوند.

یادآور می‌شود، پیش از این در سال ۱۳۸۵ حجت‌الاسلام شاهسونی یک بار به عنوان فعال برگزیده قرآنی و مؤسسه بیت‌الاحزان نیز دو بار در سال‌های ۸۷ و ۹۰ به عنوان مؤسسه برتر معرفی شده‌اند.

تعداد بازدید : ۳,۵۱۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر