۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

علی اکبر ملکشاهی

علی اکبر ملکشاهی
تبلیغ و ترویج
دوره بیست و سوم

نام : علی اکبر
نام خانوادگی : ملکشاهی
تاریخ تولد : 1340
برگزیده شده در حوزه : تبلیغ و ترویج
رشته انتخابی : قرائت
منتخب دوره : بیست و سوم
سال انتخاب : 1397

ملشکاهی متولد ۱۳۴۰ در استان کرمانشاه است که از اوان نوجوانی با استماع قرائت قاریان بزرگ جهان اسلام و تمرین مداوم به سبک استاد مصطفی اسماعیل و استاد عبدالعزیز حصان وارد عرصه قرائت قرآن شد.
در ایام دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های نبرد علاوه بر انجام وظایف خود، در زمینه آموزش قرائت قرآن و تشکیل جلسات قرآنی در مناطق جنگی فعال بود.

وی در سال ۱۳۷۰ به کسب رتبه نخست مسابقات سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و در سال ۱۳۷۱ به کسب رتبه اول مسابقات جانبازان کل کشور نائل آم. او همچنین در سال ۱۳۷۴ رتبه اول مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امور خیریه را کسب کرد.

ملکشاهی که هم‌اینک مشغول تحصیل در مقطع دکتراست، با اجرای ترتیل کامل قرآن کریم از محضر شیخ رفعت علی ادیب به دریافت مدرک اجازه قرائت نائل شده است. وی با ۲۳ سال داوری در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی و ۳۰ سال تدریس در سازمان‌ها و نهادهای مختلف و برخی مراکز علمی از جمله دانشگاه شهید رجایی و امام حسین(ع) شاگردان زیادی را در علم قرائت و تجوید قرآن کریم تربیت کرده است.

تعداد بازدید : ۳,۱۷۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر