۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

هادی قبادی

هادی قبادی
مدیریت
دوره بیست و سوم

نام : هادی

نام خانوادگی : قبادی

تاریخ تولد : 1345

برگزیده شده در حوزه : مدیریت

منتخب دوره : بیست و سوم

سال انتخاب : 1397

قبادی متولد ۱۳۴۵ در شهرستان کوهدشت استان لرستان است. وی تحصیل علوم دینی را در حوزه علمیه قم از سال ۱۳۶۲ آغاز کرد و پس از اتمام دروس با شرکت در درس خارج فقه و اصول آیت‌الله سبحانی و جلسات تفسیری آیت‌الله جوادی آملی به تکمیل آموخته‌های خود پرداخت.
همزمان تحصیلات دانشگاهی را در دانشگاه تهران رشته الهیات و معارف اسلامی ادامه داد و مدرک فوق لیسانس را در این رشته دریافت کرد.

تدریس علوم قرآنی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، عضو فعال در کارگروه‌های مختلف و شوراهای قرآنی همچون «طرح جامع قرآنی کشور»، «جایزه علامه طباطبایی»، «سرای قرآن و اندیشه»، «سیاست‌گذاری بین‌المللی قرآن پژوهی دانشجویان کشور» از جمله فعالیت‌های وی طی این سال‌ها بوده است.
هادی قبادی همچنین مدیریت برگزاری مسابقات سراسری و نیز بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران را طی چندین دوره بر عهده داشته است. از دیگر سوابق مدیریتی وی می‌توان به «مدیر کل بنیاد مستضعفان و جانبازان استان سمنان»، «مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان»، «مدیر کل دفتر آموزش و مسابقات قرآنی سازمان اوقاف»، «مدیر کل مراکز و اماکن منتسب به حضرت امام خمینی(ره)»، «مشاور ریاست سازمان اسناد و کتابخانه‌ ملی ایران و... اشاره کرد.

تعداد بازدید : ۳,۲۸۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر