۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

قرآن سراج

قرآن سراج
نرم‌افزار تلفن‌همراه
یکی از نرم‌افزارهای مناسب تلاوت قرآن کریم، نرم‌افزار قرآنی سراج است. این نرم‌افزار توسط پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن (وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) تولید و عرضه شده و استفاده از بخش‌‌های مختلف آن، کاملاً رایگان است. سراج جدای از ترتیل‌های متنوع و جذاب، امکان ختم گروهی و جمعی قرآن کریم میان چندین کاربر را نیز فراهم می‌کند که برای ختم جمعی قرآن کریم بسیار راهگشا و مناسب است.
یکی از نرم‌افزارهای مناسب تلاوت قرآن کریم، نرم‌افزار قرآنی سراج است. این نرم‌افزار توسط پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن (وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) تولید و عرضه شده و استفاده از بخش‌‌های مختلف آن، کاملاً رایگان است. سراج جدای از ترتیل‌های متنوع و جذاب، امکان ختم گروهی و جمعی قرآن کریم میان چندین کاربر را نیز فراهم می‌کند که برای ختم جمعی قرآن کریم بسیار راهگشا و مناسب می باشد.

 
 
تعداد بازدید : ۳,۳۹۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر