۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

حسین آیات

حسین آیات
امور هنری
دوره بیست و سوم

نام : حسین
نام خانوادگی : آیات
تاریخ تولد : 1343
برگزیده شده در حوزه : امور هنری
رشته انتخابی : خوشنویسی و کتابت
منتخب دوره : بیست و سوم
سال انتخاب : 1397

حسین آیات سال ۱۳۴۳ به دنیا آمد. هنر خوشنویسی را در خردسالی نزد پدر آغاز کرد و در سال ۱۳۶۱ موفق به دریافت گواهی‌نامه ممتاز شد و از سال ۱۳۶۴ مدرس انجمن خوشنویسان ایران شد. در سال ۱۳۸۷ نیز گواهینامه استادی را دریافت کرد. او تا کنون سه دوره قرآن کریم را به خط نستعلیق کتابت کرده است. سومین قرآن وی در سال ۱۳۹۱ چاپ و منتشر شده است.

از دیگر آثار خوشنویسی ایشان کتابت «دفتر سوم و چهارم مثنوی مولوی»، «اقبال‌نامه نظامی گنجوی» و«منتخب غزلیات سعدی» است.
وی موفق شد چهار دوره فرمان امیرالمؤمنین علی(ع) را به مالک اشتر کتابت کند و تاکنون سه دوره دیوان حافظ را نیز کتابت کرده است.

علاوه بر هنر خوشنویسی در عرصه تلاوت کلام وحی نیز موفقیت‌های داشته و در سن بیست سالگی به عنوان قاری ممتاز در مسابقات حج انتخاب شد که منتهی به اعزام وی به حج تمتع شد.
کارشناسی و تحلیل تلاوت استادان بزرگ مصری در رادیو قرآن و اعزام به کشورهای «پاکستان»، «مالی»، «مالزی» و «فیلیپین» جهت اجرای قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان از جمله فعالیت‌های ایشان در حوزه قرائت قرآن است.

تعداد بازدید : ۲,۹۱۹

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر