۱۴ فروردین ۱۴۰۳

بازدید دکتر فرحی از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

بازدید دکتر فرحی از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از بخش‌های مختلف و تعدادی از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.
به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، دکتر سید مهدی فرحی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت همزمان با سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که در مصلی امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است، از بخش‌های مختلف و تعدادی از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، اداره قرآن ارشاد استان تهران، از جمله غرفه‌هایی بود که قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از آنها بازدید کرد.
تعداد بازدید : ۲۲۱

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر