۱۴ فروردین ۱۴۰۳
معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح:

پشتوانه تمام فعالیت‌های شهید فخری‌زاده مسائل قرآنی بود

پشتوانه تمام فعالیت‌های شهید فخری‌زاده مسائل قرآنی بود
حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: شهید فخری‌زاده می‌گفت من تمام برداشت‌های قرآنی‌ام را برای تولیدات بکار می‌برم. یعنی پشتوانه تمام فعالیت‌های ایشان مسائل قرآنی بود.
به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدباقر ابراهیمی، معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حین بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: الحمدالله استقبال از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خوب بوده است. به غرفه وزارت دفاع در نمایشگاه نگاه می‌کنید تسلیحات نظامی با نام‌های قرآنی را می‌بینید. مثلاً موشک‌ها و پهپادها را به نام‌های کرار، یاسین، فتاح و ... می‌بینید، که اسامی بامسمایی است. به گفته حجت‌الاسلام ابراهیمی، شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان می‌گفت که من تمام برداشت‌های قرآنی‌ام را برای تولیدات بکار می‌برم. یعنی پشتوانه تمام فعالیت‌های ایشان مسائل قرآنی بود.
تعداد بازدید : ۱۵۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر