۱۴ فروردین ۱۴۰۳

جوزانی: اگر با سال قبل متفاوت نباشیم در حق بیت‌المال و وقت مردم خیانت می‌کنیم

جوزانی: اگر با سال قبل متفاوت نباشیم در حق بیت‌المال و وقت مردم خیانت می‌کنیم
مدیر بخش دهه هشتادی‌ها در نمایشگاه قرآن گفت: اگر قرار باشد ما تکرار سال گذشته خودمان باشیم؛ هم در حق بیت‌المال خیانت می‌کنیم هم در حق وقت مردم.

مهدی جعفری جوزانی مدیر بخش «دهه هشتادی‌های» سی و یکمین نمایشگاه قرآن، خبر داد: سال آینده شاید بخش‌هایی از بخش نوجوان هنوز باشد؛ اما عمده‌ای از بخش‌ها به این شکلی که الآن می‌بینیم نخواهد بود.

او گفته خود را این طور توضیح داد: ما دوست داریم همیشه بهتر از سال قبل باشیم. مردم باید اتفاقات خیلی متفاوت‌تر و بهتری را در بخش نوجوان نمایشگاه قرآن ببینند.

جوزانی گفت: اگر قرار باشد ما تکرار سال گذشته خودمان باشیم؛ هم در حق بیت‌المال خیانت می‌کنیم هم در حق وقت مردم.

مدیر بخش دهه هشتادی‌ها اظهار داشت: سال آینده باید فضای مناسب‌تری داشته باشیم و کارهای جدیدتری انجام دهیم. از هفته پیش هم جلساتش را گذاشتیم و نقد و بررسی‌ها را شروع کردیم. دراین جلسات درباره نقاط ضعف و نقاط قوت و این که چه کارهایی باید انجام دهیم تا بهتر شویم صحبت کردیم.

تعداد بازدید : ۲۰۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر