۱۴ فروردین ۱۴۰۳

مدیر بخش «دهه هشتادی‌ها»: سال آینده انجمن نوجوانان قرآنی را تشکیل می‌دهیم

مدیر بخش «دهه هشتادی‌ها»: سال آینده انجمن نوجوانان قرآنی را تشکیل می‌دهیم
یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را می‌توان مثل سال‌های قبل، بخش «دهه هشتادی‌ها» دانست. با این حال به نظر می‌رسد مدیر این بخش برای سال آینده برنامه‌های جدیدتری دارد.
یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را می‌توان مثل سال‌های قبل، بخش «دهه هشتادی‌ها» دانست. با این حال به نظر می‌رسد مدیر این بخش برای سال آینده برنامه‌های جدیدتری دارد. مهدی جعفری جوزانی مدیر بخش  دهه هشتادی‌های نمایشگاه قرآن، گفت: در این 3 سال یک بانک اطلاعاتی از نوجوان‌ها جمع کردیم و تصمیم داریم اگر خدا بخواهد با کمک معاونت قرآنی، انجمن نوجوانان قرآنی را تشکیل دهیم. او توضیح داد: این انجمن در سال چهارمی که ما در نمایشگاه قرآن حضور داریم، یعنی سال آینده، در بخش نوجوان اعلام وجود می‌کند و نقش آن در بخش نوجوان خیلی پررنگ خواهد بود. جوزانی شرح داد: حافظان نوجوان، قاریان نوجوان، راویان نوجوان و ... آرام آرام از دل این فعالیتی که هدف آن جذب مخاطب نوجوان و علاقه‌مند بود از سال آینده خود را نشان می‌دهند.
تعداد بازدید : ۲۱۰

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر