۱۴ فروردین ۱۴۰۳

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی برگزار می‌شود

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی برگزار می‌شود
امشب و همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم،  مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان تا ساعاتی دیگر در در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود 

امشب و همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن تا ساعت ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

براساس این گزارش، حمیدرضا نصیری در آغاز مراسم شب بیست و سوم، آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت خواهند نمود و حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری سخنرانی و مراسم احیا را برعهده دارند و مداح اهل‌بیت (ع) حاج احمد نیکبختیان به مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

در این مراسم، آقایان محمدحسین سعیدیان، محمد رضا پورزرگری و مهدی قربانعلی دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کنند.

شبستان ۴ و ۵، شبستان و رواق شرقی و صحن مرکزی مصلی آماده میزبانی از خانواده‌ها ست. در زمان برگزاری مراسم، شهروندان می‌توانند برای حضور از ورودی‌های شماره ۱۹ و ۲۰ واقع در بزرگراه شهید سلیمانی، شماره ۷ و ۱۵ واقع در خیابان شهید قنبرزاده و شماره ۱، ۲ و ۳ واقع در خیابان شهید بهشتی، استفاده نمایند. همچنین به جز ورودی شماره۱، دیگر ورودی‌های ذکر شده برای تردد و پارکینگ خودروهای شخصی باز است. لازم به توضیح است ایستگاه مترو شهید بهشتی و مصلی در خط یک تا پایان مراسم آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی می باشند.

تعداد بازدید : ۱۵۶

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر