۱۴ فروردین ۱۴۰۳
دشمن‌شناخت؛

روایت پیدا و پنهان صهیونیسم

روایت پیدا و پنهان صهیونیسم
نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در کنار توجه به جاذبه‌های هنری و بصری، به محتوا و ارتقای معرفتی مخاطبان و بازدیدکنندگان خود نیز توجهی ویژه دارد؛ در همین راستا بخش‌های محتوایی متنوع و متعددی را تدارک دیده که «دشمن‌شناخت» ازجمله آنها است.

به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم،  نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در کنار توجه به جاذبه‌های هنری و بصری، به محتوا و ارتقای معرفتی مخاطبان و بازدیدکنندگان خود نیز توجهی ویژه دارد؛ در همین راستا بخش‌های محتوایی متنوع و متعددی را تدارک دیده که «دشمن‌شناخت» ازجمله آنها است. بخش دشمن‌شناخت مبتنی بر ۱۲ محور پژوهشی در قالب ۴۵۰ تابلومقاله، عکس و پوستر در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور پیدا کرده است. عباس حق‌خواه، مسئول محتوایی بخش دشمن‌شناخت درباره محورهای دوازده‌گانه بخش، می‌گوید: محور اول شامل جنایات و کشتاری است که از ۵۰۰ سال پیش یعنی از زمان کریستف کلمب و با برده‌داری آغاز شد. محور دوم ثروت اندوزی و زرسالاری را روایت می‌کند؛ محور سوم راوی تاریخ و دودمان این اقلیت و دروغ‌ها و افسانه‌سازی آنها است.

وی ادامه می‌دهد: رسانه و جریان‌سازی خبری، فرقه‌ها و انشعابات صهیونیسم، فلسفه‌سازی و حکومت صهیونیسم، سازمان‌های بین‌المللیِ صهیونیستی، خانواده و فمنیسم، حوادث اخیر غزه و جنایات رژیم صهیونیستی و عصر امام خمینی(ره) از دیگر محورهای پژوهشی بخش دشمن‌شناخت است که هر یک می‌کوشد راوی واقعی از جنایات پیدا و پنهان صهیونیست‌ها باشد.

حق‌خواه درباره ایده بخش دشمن‌شناخت، تصریح می‌کند: حدود ۱۰ سال پیش ایده یک کار پژوهشی در حوزه صهیونیزم شکل گرفت و گروه حنیف در حوزه صهیونیسم‌پژوهی فعالیت خود را آغاز کرد؛ پس از اتمام کارهای پژوهشی و تحقیقی، تصمیم بر آن شد تا به صورت مستند نمایشگاهی برگزار و این اقلیت جنایتکار را به جامعه معرفی کنیم.

وی می‌افزاید: متن‌های پژوهشی به مخاطبان کمک می‌کند خودشان واقعیت را بخوانند و بسنجند.

مسئول محتوایی بخش دشمن‌شناخت با اشاره به تلاش گسترده صهیونیست‌ها برای نفوذ در سبک زندگی و حتی خانه‌ها ما بیان می‌کند: آنها می‌کوشند با جادوی رسانه و دروغ کار خود را پیش ببرند لذا باید با پژوهش‌های کاربردی مقابل آنها ایستاد.

وی یادآور می‌شود: ویژه‌نامه بخش مشتمل بر محتوای تابلومقالات در روزهای پایانی نمایشگاه منتشر و توزیع می‌شود.

حق خواه با تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم، گفت: مردم ایران همه باید این مسائل را بدانند و نسبت به آن آگاه باشند تا روحیه مبارزه طلبی و تنفر از اسرائیل و صهیونیست بیشتر و بیشتر شود.

وی با اشاره به بیانات امام راحل (ره) درخصوص نابودی اسرائیل غاصب گفت: امام خمینی فرمودند:« هر کس یک سطل آب بریزد، رژیم صهیونیستی را آب خواهد برد.»

تعداد بازدید : ۱۲۷

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر