۱۳ فروردین ۱۴۰۳

احمدوند: خانواده‌ها در نمایشگاه قرآن فضای بانشاط مذهبی را تجربه می‌کنند

احمدوند: خانواده‌ها در نمایشگاه قرآن فضای بانشاط مذهبی را تجربه می‌کنند
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه قرآن محیط مناسبی برای خانواده‌ها است تا هم آموزش‌ ببینند هم فضای بانشاط مذهبی را تجربه کنند.
به گزارش ستاد خبری سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن کریم، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه 13 فروردین‌ماه از سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بازدید کرد.

احمدوند در حاشیه این بازدید با بیان اینکه زحمت بسیار زیادی برای برپایی نمایشگاه قرآن کشیده شده، گفت: استقبال خوب مردم نشان می‌دهد که همکارانمان توفیق داشتند نمایشگاه قرآن را به نمایشگاهی موفق تبدیل کنند. 

معاون امور فرهنگی وزارت افزود: بخش‌های مختلفی در این نمایشگاه دیده شده که سلیقه‌های مختلف، اقشار مختلف و مخاطبان مختلف می‌توانند جایگاه مناسب‌شان را در نمایشگاه برای بهره‌مندی از معارف قرآن، هنرهای قرآنی، آثار قرآنی و ... پیدا کنند. 

وی اضافه کرد: نمایشگاه قرآن محیط مناسبی برای خانواده‌ها است تا هم آموزش‌ ببینند هم فضای بانشاط مذهبی را تجربه کنند.

 سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از یکم تا چهاردهم فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم خواهد بود.

تعداد بازدید : ۱۲۸

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر