۱۳ فروردین ۱۴۰۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرفه بشری؛

مردم عید نوروزی تاریخی را رقم زدند

مردم عید نوروزی تاریخی را رقم زدند
اسماعیلی گفت: الحمدالله نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است. از همه دوستان، مخاطبان و بازدیدکنندگان سپاسگزاریم که عید نوروز تاریخی را رقم زدند.

در سیزدهمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه خانواده خود با حضور در غرفه بشری در مصلی امام خمینی (ره) در جلسات خانگی قرآن شرکت کرد. وزیر ارشاد به همراه معاونان وزارتخانه از جمله یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارتخانه، شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارتخانه، علیرضا معاف مشاور راهبردی ویژه و مسئول راه‌اندازی بنیاد بین‌المللی یاسین در این جلسات حضور یافت و به قرائت قرآن پرداخت.

اسماعیلی بعد از اتمام قرائت قرآن در جمع حاضران گفت: این شیوه زیبای جزء‌خوانی در لحظات متصل به اذان و ساعات نورانی افطار در روزهای نمایشگاه قرآن در حال برگزاری است و الحمدالله با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است. از همه دوستان، مخاطبان و بازدیدکنندگان سپاسگزاریم که عید نوروز تاریخی را رقم زدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: حضور چند میلیون بازدیدکننده از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران و استان‌ها نشان داد که جامعه ایرانی یک جامعه عمیقاً مومن و متدین به آرمان‌های اسلام است. باید به روح امام راحل و عظیم‌الشان درود بفرستیم، که این نهضت قرآنی را بنا گذاشتند. باید برای رهبر عزیز و حکیم و فرزانه رهبر انقلاب آرزوی طول عمر و دوام عزت از خداوند متعال خواستار باشیم، که این پرچم را با قوت بلند نگه داشتند.

اسماعیلی خطاب به کم‌سن‌ترین قاری قرآن که در غرفه بشری به تلاوت قرآن پرداخت، گفت: ما امروز شاهد رویش چنین کودکان قرآنی هستیم، که به چنین زیبایی قرآن را برایمان تلاوت می‌کنند. ان‌شاء‌الله این محافل و اجتماعات مومنانه مقدمه‌ای برای شکل‌گیری جامعه ایمانی و اسلامی باشد.

تعداد بازدید : ۱۲۲

درباره سی‌ و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

«می خوانمت»
دوباره این شعار نمایشگاه ما در دوره سی و یکم است تا عهدی باشد برای همیشه خواندن قرآن و انس با این کتاب الهی. به حول و قوه پروردگار مهربان، آغاز این رویداد اول فروردین ماه سال 1403 است و با امید به فضل او، تا چهاردهم فروردین در محل مصلی امام خمینی (ره) پذیرای علاقه مندان می باشیم.

تماس با ما

تلفن پشتیبانی : 02161905

ساعت پاسخگویی : 8 تا 12

ساعت کار نمایشگاه : 17 تا 24

آدرس : مصلای امام خمینی (ره)

فوتر